Pages

Friday 7 October 2011

Shah Alam jugak!!

Salam semua.....
lame plak x update blog...aduyaipon...
arini dah lebeh 2 minggu aku keje kat branch shah alam...
dunia baru lagik...adeh
sorilah lupe nak bagi tau...
aku dipindahkan ke shah alam untuk membantu membangunkan docnan shah alam...
nak wat camne kan,
xde org nak manage mesin sulam,
aku jugak!!..
hahaha..
nak tgok ke tempat baru?
nnt esok aku upload...arini ujan,gambar x cung woo...
kepada student yang duk kat shah alam,anda berpeluang membeli jaket dengan harga promosi...
jeng,jeng2...
datang ramai2 ye,lokasinye sebelah sekinchan ikan bakar seksyn 7...
kite nego...
kita jual...
hahaha
so seronok ke aku kat shah alam nie?
leh la tahan,
yang x tahan xde transport...
tggu lah kaw...aku bawak rxz nnt...
weng2....ape celop tayang kat umah x bawak jejalan ye x???
haha...
k lah...esok smbung lagik..
semoga hari anda bermula dan berakhir dgn selamat dan terang....

0 cakap ape pon boleh:

Post a Comment